Mittwoch, 23. Mai 2012

Oops I did it again ...

Do you remember my Spikey Shoes I got myself as a birthday present?

Summer is finally here and I can't wear my beloved spikey Litas anymore. Well, I could, but I won't beacuse I hate sweating in my shoes. So I searched online for a summery pair of sandals that are comfortable and have heels. And well ... I found them.



These are my new spikey Lita sandals and I am in love with them. I recieved my package from nelly.at yesterday and was so happy that a size 7 fits perfectly. My spikey booties are a 7,5 and I was worried that the size 7 won't fit me.




Aren't they gorgeous? Today I am wearing them with blue jeans and Essies Tart Deco on my toes. Please excuse the wonky picture, it's very hard to picture your shoes in the morning.
These shoes are so comfortable to walk in, it feels like I am walking in ballerina flats.


They look pretty good in my second shoe cupboard as well. Everyone should have spikey shoe sisters in their cupboard.


Of course I had to to a polyvore for my new summer spikey sandals. That's how I want to wear them.

Summer Spikes

What do you think? Do you like them?

 

Kommentare:

  1. Zur Jeans finde sogar ich die heiß. Zu dir passen sie super...wie immer, necht? :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dabei habe ich die jeans in blau heute nur an weil waschtag ist! ;-) aber es freut mich, dass dir die schuhe zur jeans gefallen.
      alles was nieten drauf hat muss meins sein ... irgendwie. ich kann da nichts machen, da springt das *habenmuss* an.
      danke dir!

      Löschen
  2. auffallend.....gut:)
    Für mich sind so hohe Schuhe zwar nichts,weil meine Bänder sehr sehr anfällig sind,beim nächsten Riss oder Überdehnung brauch ich ne OP muss nicht sein^^
    Aber geil sind sie aufjedenfall!
    Wäre auch genau mein Fall:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. du das hört sich aber echt gefährlich an, da würde ich mir solche schuhe auch verkneifen. ich wünsch dir alles gute, dass du nicht auf den OP-tisch musst.

      Löschen
  3. they are gorgeous!! I want one's so badly!!
    i'll follow you, mind to follow back? :)

    http://petitsmorceauxdemoi.blogspot.pt/

    xx from Portugal

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I wanted these shoes since I saw them on a fashion blog. unfortunately they are pretty expensive so I kept telling myself 'you don't need those'. finally I gave in and bought them.
      thank you so much for follwoing my blog, I am following you back now.

      Löschen
  4. Ich krieg hier auch "haben muss" Gefühle... die Schuhe sind soooo toll!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ich finde die auch toll und sie sind bequem, was man nicht von allen hohen schuhen sagen kann.
      hoffentlich halten die spikes so gut wie bei meinen stiefeln.

      Löschen
  5. They are WONDERFUL! They look so much like sam edelman, i would love to get some spicked ones too but i can´t walk on heels :-(
    xo
    K.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. My friend Nyota taught me how to walk on heels. I used to wear flats and Dr. Marten's all the time. Maybe she can teach you too, so that you can rock that Sam Edelman shoes you desire?

      Löschen
  6. You have a lovely blog! The shoes are AMAZING!!!!!!
    I'm following you now, if you don't mind definitely come check mine out :)

    xo Jess

    http://bittersweetsymphonyyy.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you!
      I am following you back now, I really like your blog.

      Löschen
  7. Ich glaube die gefallen mir so sogar noch besser als in der geschlossenen Version! Zur Jeans sehen sie jedenfalls wirklich super aus.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. heute trage ich sie zu schwarzen röhrenjeans, das gefällt mir persönlich noch besser. aber gestern war waschtag und da waren nur noch blaue jeans im schrank.

      Löschen
  8. Hi Lilly, die schauen super zu den aufgekrempelten Jeans aus! Das Bild von Shoe Sisters ist herrlich, die passen echt gut zueinander! :o)) Jetzt will ich die dann mal live sehen!!
    Liebe Grüße!
    Blusherine

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. kommst mal vorbei und dann kannst du sie dir live anschauen. oder ich ziehe sie an wenn wir dieses bloggerflohmarkt vorbesprechungsdings machen.

      Löschen
  9. wow! I love them! i've been saving to buy a pair of foxys as well. do *sigh*

    I am a size 7 1/2 usually in other shoes. But the Litas I had to buy in a size 8.. Should I buy the foxys in a 7 1/2? What do you think?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I would suggest buying a 7 1/2 because you will wear them with no socks on therefore you feet are smaller. Will you order them online or do you have the chance to go to a store to try them on?

      Löschen
  10. Boah! voll voll voll geil <3 <3 <3
    Viel spaß beim tragen :)))
    liebste grüße

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. danke dir! dadurch, dass sie so bequem sind, kann ich sie wirklich jeden tag anziehen. somit hat sich die investition gelohnt.

      Löschen
  11. ahhhh *kreisch* die sehen ja noch viel geiler aus als die anderen^^ wahnsinn!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. lustig ist, dass ich, wenn ich sie trage, fast alle leute überrage. manche männliche kollegen haben damit ein kleines problem, was ich natürlich noch lustiger finde. :)

      Löschen
  12. i love the shoes!! edgy! and i also love the black studded denim hotpants in the collage! i'm your newest follower! x
    p.s. your make-up is amzing!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you so much for following my blog, I am following you back now.

      Löschen
  13. Antworten
    1. they are very comfy to walk in, so there is no reason for not getting them. ;-)

      Löschen
  14. Oh yeah didn't think about the socks I do wear with the litas..you are right.. I have to buy them online..

    AntwortenLöschen